Strony

czwartek, 25 lipca 2013

Woda smakowa

Dla ochłody najlepsza jest po prostu woda. Polecana mineralna, ale czasami mamy ochotę na inny smak niż lista minerałów w płynie. Zamiast kupować wody smakowe, bardzo łatwo możemy je sami przygotować.

Przepis jest najprostszy z najprostszych - do przegotowanej i ostudzonej wody wkładam pokrojone soczyste owoce, z ewentualnym dodatkiem świeżych ziół. Później koniecznie do lodówki na porządne schłodzenie...

Na przykład taki zestaw:
Woda brzoskwiniowo-cytrynowa z miętową nutką



Składniki:
- przegotowana ostudzona woda
- brzoskwinia
- cytryna
- gałązka świeżej mięty



Dla ochłody  Nakarm Cukrzyka latem

2 komentarze:

  1. Świetna sprawa. Ja nie pijam tych smakowych wynalazków ze sklepu, ale moi znajomi je uwielbiają. Może namówię ich na taką wersję. A widziałam już ten patent podczas mojej ostatniej wizyty nad morzem. Teraz dzięki Tobie sobie o nim przypomniałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od bardzo dawna na rodzinne imprezy nie kupuję butelkowanych napojów, ale robię wodę z cytryną.
      Teraz zaczęłam dodawać także inne owoce.:)

      Usuń